dinsdag 22 oktober 2013

Hondje voor Noa

Hallo allemaal, afgelopen zondag was de dochter van mijn beste vriendin jarig. Ze was een poosje geleden hier toen ik aan het haken was. Ze koos toen uit het boekje " Haakparty op de boerderij" een leuke hond uit. Die wilde ze graag voor haar verjaardag. Dus wat je beloofd moet je ook doen. Ik heb als een gek zitten haken om op tijd klaar te zijn. Ik heb het hondje de naam "Daisy" gegeven. En hier is ze dan: Omdat Noa ook nog een klein zusje ( Sterre) heeft heb ik ook voor haar iets gemaakt. Een lipgloss in een leuke houder die ze om haar nek kan hangen als ketting. Ze was er heel blij mee en hield hem de hele middag om!

3 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een knappert <3 , en je houder is ook erg mooi geworden . Top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hond met die hangoren. Knap dat je hem op tijd af had en ook nog iets voor haar zusje haakte.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave hond heb je weer gehaakt!! Erg lief van je dat je voor haar zusje ook wat hebt gehaakt...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen