zaterdag 11 januari 2014

Een aardigheidje voor Mieke

Hallo allemaal, afgelopen week moest mijn auto naar de garage. Ik had eigenlijk de hele ochtend daar moeten zitten en wachten tot hij klaar was. Daar had ik totaal geen zin in. Gelukkig was mijn vriendin Mieke zo lief om mij op te halen en hebben we gezellig bij haar thuis thee gedronken en zitten kletsen tot mijn auto klaar was. Omdat ik niet met lege handen aan wilde komen stelde ik een leuk dienblad samen met een doosje thee, een potje met merci chocolaatjes en mijn favoriet: het gehaakte waxinelichtje houdertje. Ik heb hem al een aantal keren gemaakt, maar iedereen is er blij mee en ze branden echt prachtig.

4 opmerkingen:

  1. wat een lief kadootje, daar was Mieke vast wel heel blij mee.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi cadeautje. Heerlijke verwennerij voor je vriendin.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig cadeautje is het zo, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk en mooi kado

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen